زود تبریز استقلال تراکتورسازی سید مهدی رحمتی

زود: تبریز استقلال تراکتورسازی سید مهدی رحمتی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث دوئل مرگبار، از «تلگرام» تا خیابان

دوئل‌های چند نوجوان هنگامی که از اینترنت به خیابان‌های شهر کشیده شد رنگ خون گرفت. در جریان این درگیری خونین، نوجوان ۱۵ ساله‌ای با ضربات کارد دو نوجوان دیگر راهی

دوئل مرگبار، از «تلگرام» تا خیابان

عبارات مهم : خیابان

دوئل های چند نوجوان هنگامی که از اینترنت به خیابان های شهر کشیده شد رنگ خون گرفت. در جریان این درگیری خونین، نوجوان ۱۵ ساله ای با ضربات کارد دو نوجوان دیگر راهی بیمارستان شد و آخر در آغوش فوت آرام گرفت.

به گزارش ایران؛ چند روز قبل مأموران پلیس بخش امامزاده عبدالله در شهرستان آمل از درگیری بین سه نوجوان در روستای «اسکومحله» با خبرشده وخود را به آنجا رساندند.

آنها در بررسی های مقدماتی دریافتند، سه نوجوان به علت اختلاف و مشاجره شدید در اینترنت با یکدیگر قرار ملاقات حضوری گذاشته و بعد از درگیری شدید، یکی از آنها به نام «رضا» از سوی نوجوان دیگر به نام «علی» با ضربات چاقو بشدت مصدوم و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

دوئل مرگبار، از «تلگرام» تا خیابان

این درحالی بود که مأموران دریافتند عامل جنایت از محل گریخته و در مکان نامعلومی مخفی شده است هست. بنابراین بعد از تشکیل اکیپ خاص از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، عنوان در دستور کار قرار داده شد تا اینکه آخر با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه عامل قتل شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به قتل گفت: «ما در خبر رسان تلگرام باهم دوست شده است بودیم. تا اینکه به خاطر مسائلی با هم جروبحث های مجازی می کردیم و جهت گفت و گوی حضوری با هم قرار ملاقات گذاشتیم. ولی آنجا بین ما جروبحث شدیدی درگرفت و این اتفاق افتاد.»

دوئل‌های چند نوجوان هنگامی که از اینترنت به خیابان‌های شهر کشیده شد رنگ خون گرفت. در جریان این درگیری خونین، نوجوان ۱۵ ساله‌ای با ضربات کارد دو نوجوان دیگر راهی

سرهنگ «ولی الله گنجیان مقدم» فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه اغلب این واکنش‌ها های پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتیجه بازی های خشن رایانه ای و فیلم های ماهواره ای و استفاده نامناسب از اینترنت هست، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله عنوان های اساسی مطرح شده است در بازی های رایانه ای و فیلم های ماهواره ای هست. ضمن اینکه پرسه زدن نوجوان ها و جوان ها در شبکه های مجازی می تواند عوارض جدی و جبران ناپذیری داشته باشد. به همین خاطر والدین باید همواره مراقب فرزندانشان و خطراتی که در کمینشان نشسته اند باشند تا شاهد این اتفاقات هولناک نباشیم.

واژه های کلیدی: خیابان | نوجوان | اینترنت | ماهواره | نوجوانان | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار