زود تبریز استقلال تراکتورسازی سید مهدی رحمتی

زود: تبریز استقلال تراکتورسازی سید مهدی رحمتی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جهت مقابله با هر سناریوی آمریکا آمادگی داریم/ وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام گزارش می‌دهد ، عراقچی

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام راجع به برجام گزارش می دهد، گفت که ما جهت هر شرایط که آمریکا بخواهد راجع به برجام انجام دهد پیش

جهت مقابله با هر سناریوی آمریکا آمادگی داریم/ وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام گزارش می‌دهد ، عراقچی

عراقچی : جهت مقابله با هر سناریوی آمریکا آمادگی داریم/ وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام گزارش می دهد

عبارات مهم : ایران

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام راجع به برجام گزارش می دهد، گفت که ما جهت هر شرایط که آمریکا بخواهد راجع به برجام انجام دهد آینده نگری ها و تمهیدات مورد نیاز را اندیشیده ایم و آمادگی جهت هر سناریویی داریم.

به گزارش ایسنا، عباس عراقچی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس بعد از قرائت سومین گزارش شش ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ارائه توضیحاتی راجع به روند اجرای برجام پرداخت.

جهت مقابله با هر سناریوی آمریکا آمادگی داریم/ وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام گزارش می‌دهد ، عراقچی

معاون وزیر خارجه در ابتدا از کمیسیون امنیت ملی به علت تهیه گزارش جامعی از اجرای برجام قدردانی کرد و گفت: در این گزارش گشایش ها و در صحبت های برجام و بدعهدی و نقض عهد به وسیله دولت آمریکا به خوبی تشریح شده است هست. گزارش متعادل و واقع بینانه ای که در آن به خوبی تصویری از بد عهدی و نقض برجام از سوی آمریکا ارائه شده است هست. پیشنهاداتی در این گزراش آمده که نظر خواستی نداریم چون مرجع تصمیم گیری راجع به پیشنهادات هیات نظارت بر برجام است.

عراقچی افزود: در 21 ماه گذشته وزارت خارجه در اجرای قانون مجلس 7 گزارش سه ماهه از گشایش ها و پیشرفت ها از اجرای برجام، جالش ها پرسشها و نقاط ضعف ارائه کرد که در این گزارش های هفت گانه تلاش شد تصویری واقعی نسبت به شرایط ارائه شود.

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام راجع به برجام گزارش می دهد، گفت که ما جهت هر شرایط که آمریکا بخواهد راجع به برجام انجام دهد پیش

به گفته وی بزرگترین چالش ما در اجرای برجام و بعد از اجرایی شدن آن تاکنون سوء نیت آمریکا است که بسیار مشخص و روشن جهت همه است.

وی افزود: آمریکا موظف است تعهدات و تکالیفش را نسبت به برجام انجام دهد ولی همواره نسبت به کشور عزیزمان ایران سوء نیت داشته و از انجام تکالیفش سر باز زده هست. موضوعی که ربطی به دولت فعلی فقط ندارد و در دولت قبلی آمریکا چنین شرایطی را شاهد بودیم البته واقعیت آن است که این عنوان در دولت تازه شدت بیشتری گرفته است و موارد نقض عهد و بد عهدی زیاد کردن قابل ملاحظه ای داشته هست. موضوعی که در گزارش هفتم وزارت خارجه به صورت مفصل به آن پرداخته شده است است.

معاون وزیر خارجه در ادامه گفت: آمریکایی ها در شرایطی به نقض عهد و پیمان شکنی در اجرای برجام می پردازند که معتقدند برجام امتیازات زیادی به کشور عزیزمان ایران داده است و می خواهند با اجرا نکردن این توافق منافع کشور عزیزمان ایران کم کردن پیدا کند. از همین رو اقداماتی همچون اضافه کردن افراد به لیست تحریم ها، بیانات خلاف واقع ترامپ آن هم علی رغم بند 28 برجام و کارها غیر متعارف دیپلماتیک را شاهدیم که همه متعارض با روز، مفاد و متن برجام بویژه بندهای 26، 28 و 29 است.

جهت مقابله با هر سناریوی آمریکا آمادگی داریم/ وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام گزارش می‌دهد ، عراقچی

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد فضای منفی علیه کشور عزیزمان ایران هست، گفت: آمریکا می خواهد با اقداماتش اجازه ندهد بانک های اقتصادی در کشور عزیزمان ایران فعالیت اقتصادی داشته باشند و نگرانی جهت آنها به وجود آید.

به گفته عراقچی وزارت خارجه در طول 21 ماه گذشته در 7 گزارش تمام موارد را ثبت کرده و به مجلس ارائه داده هست. همچنین وزیر خارجه در 10 نامه به زن موگرینی مسئول سیاست خارجی و سیاست امنیتی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام و کمیسیون یکسان برجام این موارد را اعلام کرده هست. در ماه های گذشته نیز تک تک موارد نقض ، بد عهدی و عدم پایبندی آمریکا ثبت شده است که در کمیسیون یکسان شرکت ملل ثبت شود.

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام راجع به برجام گزارش می دهد، گفت که ما جهت هر شرایط که آمریکا بخواهد راجع به برجام انجام دهد پیش

این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای همچنین اظهار کرد: حرکات اخیر مدیر جمهور آمریکا علیه برجام با یک مقابله جهانی علیه این حرکات روبرو شده است هست. آمریکا در شرایطی اقداماتی علیه ایران، برجام و مردم کشور عزیزمان ایران انجام می دهد که در انزوا قرار گرفته چون بقیه اعضای 1+5 یعنی روسیه، چین بویژه کشورهای اروپایی به طور صریح و مشخص با سیاست ها و بدعهدی ها و تخلفات آمریکا مخالفت کرده اند و هر تلاش آمریکا در این باره از سوی سایر اعضای 1+5 مردود آشنا شده است است.

وی تاکید کرد: همه دنیا معتقدند که تنها ناظر و قاضی برجام آژانس هست. کشور عزیزمان ایران نیز به تعهداتش پایبند بوده که 8 بار آژانس در گزارشاتش آن را قبول کرده است.

جهت مقابله با هر سناریوی آمریکا آمادگی داریم/ وزارت خارجه روزانه به مقامات نظام گزارش می‌دهد ، عراقچی

عراقچی با تاکید بر این که آمریکا در ضدیت با کشور عزیزمان ایران و برجام هست، گفت: سیاست آمریکا جهت مقابله با برجام به وسیله همه کشورها، مردود آشنا شده است است که این از موفقیت های سیاست خارجه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در اوج قدرت و اقتدار هست. اقتدار منطقه ای و حوزه تاثیرگذاری در پرسشها منطقه ای و بین المللی و یکپارچگی کشورهای دنیا در تعارض با آمریکا این عنوان را به خوبی نشان می دهد.

همچنین توانمندی های دفاعی و موشکی سپاه ثبات سیاسی داخلی، گشایش های اقتصادی، فروش نفت در بالاترین سطح ممکن، برقراری کانال های بانکی، تردد کشتی ها با بیمه کامل از تمامی بنادر به جز آمریکا و رژیم صهیونستی که ما تمایلی به آن نداریم در کنار پشتیبانی داخلی محکم به وسیله مردم نسبت به جمهوری اسلامی همه نشان دهنده اقتدار کشور عزیزمان ایران است.

عراقچی افزود: در شرایطی که آمریکا چنین اقداماتی را انجام می دهد، برجام نشان داد از استحکام کافی برخوردار هست. کشورهای دیگر به خاص اروپایی ها از موضع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حمایت می کنند. با اروپا و سایر کشورها در تماس هستیم. البته ما در تضمین اجرای برجام روی هیچ کشوری حساب باز نکرده ایم. به توانمندیهای خودمان اتکا داریم. پرسشها را رصد می کنیم و وزارت خارجه روزانه گزارشاتی به مقامات نظام، مدیر جمهور و مدیر مجلس ارائه می کند.

معاون وزیرامورخارجه تاکید کرد: ما سناریوهای آینده را آینده نگری کردیم. گزینه های محتمل قابل دسترسی هست. آینده نگری به مراجع ذیربط داده شده است است و آن را به هیئت نظارت بر برجام ارائه کردیم. ما جهت هر شرایطی که آمریکا بخواهد انجام دهد آینده نگری و آمادگی داریم و تمهیدات مورد نیاز اندیشیده شده است است.

وی افزود: آن چه مسلم است خصومت های آمریکا ادامه دارد و ما در مقابله با زورگویی های آمریکا ایستادگی می کنیم و اجازه نمی دهیم که این توافق بین المللی که مورد تایید شرکت ملل قرار گرفته و منافع و دستاوردهای زیادی جهت کشور عزیزمان ایران داشته با کارها خصمانه آمریکا مورد خدشه قرار گیرد. با همکاری با سایر کشورهای 1+5 ایستادگی می کنیم ودر صورت ضرورت جهت هر سناریوی دیگری آمادگی داریم.

واژه های کلیدی: ایران | عراقچی | آمریکا | آمریکایی | سیاست خارجه | وزارت خارجه | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار