زود تبریز استقلال تراکتورسازی سید مهدی رحمتی

زود: تبریز استقلال تراکتورسازی سید مهدی رحمتی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات من بودم، کشور عزیزمان ایران را می‌بردیم/ دستیارم بی‌ادبی کرد ، اشتلیکه

به گزارش ایسنا ، تیم ملی کره جنوبی با هدایت اولی اشتلیکه در انتخابی جام جهانی ناکام بود و فدراسیون فوتبال این کشور نیز دست به عوض کردن زد و شین تایه یونگ را به

من بودم، کشور عزیزمان ایران را می‌بردیم/ دستیارم بی‌ادبی کرد ، اشتلیکه

اشتلیکه: من بودم، کشور عزیزمان ایران را می بردیم/ دستیارم بی ادبی کرد

عبارات مهم : آلمان

سرمربی پیشین کره جنوبی به انتقاد شدید از سران فوتبال کره جنوبی پرداخت.

به گزارش ایسنا ، تیم ملی کره جنوبی با هدایت اولی اشتلیکه در انتخابی جام جهانی ناکام بود و فدراسیون فوتبال این کشور نیز دست به عوض کردن زد و شین تایه یونگ را به جای اشتلیکه به عنوان سرمربی تازه خود معرفی کرد.

اولی اشتلیکه، سرمربی آلمانی پیشین کره جنوبی که با این تیم به نایب قهرمانی جام ملت های آسیا دست یافت راجع به حضور در تیم ملی کره جهت نخستین بار بعد از اخراج خود به صحبت پرداخت و گفت: من بیش ترین دوره را در بین مربیان کره ای داشتم و هیچ کس اندازه من نتوانسته بود به صورت مداوم روی نیمکت کره بنشیند. کره تیمی است که ۹ بار پیاپی به جام جهانی راه یافته است ولی در این برهه چند بار سرمربی این تیم عوض کردن کرده است؟ این طبیعی نیست. آلمان در ۳۰ سال گذشته ۵ تا ۶ سرمربی داشته است ولی کره در همین مدت نزدیک ۲۵ مربی داشته هست. تیم به جام جهانی راه یافته است و قبلا هم به جام جهانی راه یافته است و چه دلیلی دارد تا سرمربی این عوض کردن کند. فدراسیون فوتبال کره بیش از حد به رسانه ها و مردم گوش می دهد و اختیار چندانی ندارد. آن ها هیچ حمایتی از من نکردند. من می توانستم سرمربی کره بمانم و همین نتیجه های را کسب کنم. ما برابر کشور عزیزمان ایران بازی داشتیم و می توانستیم کشور عزیزمان ایران را ببریم. اگر کشور عزیزمان ایران را نمی بردیم حق داشتند من را اخراج کنند.

او راجع به شین تایه یونگ، سرمربی فعلی تیم ملی کره و دستیار پیشین خود گفت: شین در نشست خبری خود خیلی بد راجع به من صحبت کرد و چیزهایی که حقیقت نداشت به زبان آورد. من اصلا دوست ندارم جواب او را بدهم. او احترامی جهت مربی قبل نداشت و این اصلا درست نیست. این یک بی ادبی آشکار از سوی او بود و نمی خواهم راجع به اش صحبت کنم.

اشتلیکه در ادامه راجع به مردم کره جنوبی اضافه کرد: کره ای ها مردمانی بیریا ولی پرسروصدا هستند. آن ها اغلب فکر می کنند باید به دانشگاه رفت تا خوشحال بود و یا این که کار خوبی به دست آورد. در آلمان یک نفر در هفته به طور تقریبی ۳۸ ساعت کار می کند ولی در کره این آمار به ۶۰ ساعت می رسد. نسل جوان در کره شرایط خوبی ندارد. زمانی جهت ماندن کنار خانواده و تفریح و لذت بردن از زندگی نیست. فرزندان من به دانشگاه های سطح اوج نرفتند ولی انسان های خوش حالی هستند و جهت من به عنوان پدر این خیلی مهم است که فرزندانم شاد باشند.

تیم ملی کره جنوبی توانست به عنوان یکی از تیم های آسیای جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم در گروهی سخت با تیم های آلمان، مکزیک و سوئد هم گروه شده است است.

من بودم، کشور عزیزمان ایران را می‌بردیم/ دستیارم بی‌ادبی کرد ، اشتلیکه

واژه های کلیدی: آلمان | ایران | سرمربی | فوتبال | جام جهانی | کره جنوبی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار